بسم الله الرحمن الرحیم-نیم نگاهی-به کتاب افتاب در مصاف- به نگرش رهبر عظیم الشان معمار فکر وحکمت ودین دوران- صلواته الله علیه والسلم اولین بار شناخت من از این کتاب سترگ درسخنرانی- حضرت دانشمندمعزز اسلام جناب اقای دکتر حجت السلام رفیعی دامت برکاته درمحضر حضرت رهبر معزز ومجاهد کبیر وحکیم عصری اسلام- از ایشان شنیدم-نکته ای منا بسیارمتعب وشگفت زده کرد این بود که از هشت ابان پنجاه وهفت این مطالب درباره عاشورا تا یازده وهشت ونود به ترتیب ظبط شده است که خیلی شگغت انگیز است که یک سلسله بحث دقیقا دراین مدت بدقت لحاظ شده است- واگر سی دی بیانی به ان اضافه شود بخصوصدراین شرایط خاص بعضی جوانان در مغازهها سیگار و ورق بازی نمی کنندوورق بازی نمی کند وا رومانهای روانکاوی وعشقی غیره هم زمانی هم برای این نوع کتابها میگذارند-چالش اول- انقلاب اسلامی – فرصتی برای عاشورائی شدن- این سئوال برای من مطرح شدن که برعکس است انقاب عاشورائی برای مسلمان وپیشرف اسلام شدن است- ولی درک ایشان درست است- چرا-مسلمان تا انقلابی چون عاشورائی نشوند سدها وموانع شکسته نمیشود واسلام به پیش وپشرفرت نخواهد داشت- خداوندمنان خود انقلابی است وحتی بعضی مواقع با پیام بران اعظام صلواته الله علیهم اجمعین انقلابی صحبت کرده است چه برسد به افراد امریکائی درغرب خودشان بیشتراز همه مذهبی میدانند- مدتی قبل من دراینترنت درحال خواندن یک مجله بودم- یک دفعه یک ایکون ظاهر شد شمامتوانید بافلان رادیو درنیویروک را گوش دهید-!! من ایکون را زدم صدای رادیو امد- فردی با افکت صحبت وافکت ها وموزیک پاپ صحبت میکرد از یکنوع نقاشی صحبت کرد باهمان متد فرمودند الان درفلان نمایشگا است واز مردم بخصوص خانم های خانه دارتقاضا دات دراین میز رادیوئی بیرونی شرکت کنندمردم کرد جزو میز گفتمان فردی درخیابان باموبایل شرکت کرد بعد سیاست وبعد یک حادثه درنیویروک انواع بحثها کرد وبعضی ومواقع از کارشناسان برجسته تقاضا میکردانلاین صحبت کردتقربیا به دوساعت ونیم رسید وایشان فرمودند پنج دقیقه انتراکت یعنی استراحت میدهمیم دراین مدتی یک کشبشدرموردی اخلاق ی صحبت مکیندوفرمودند این جناب کشیش سخنران اصلی فلان رادیو مذهبی است وادرس انرادادکاملا کشخص است مذهب در زندگانی ان ملت نقش اساسی ندارد وحتی اجازه نمید هند که نقش داشته باشد- طول تاریخ هم همین است از زمان یزید علیه العنت این سیاست شروع شد حال هم ضعف وشدت دارد- در گذشته یک لباس داشتند بنانم لباس پلوخوری - حتی تا شصت سال لباس مانند روزنو - بود زیرا سالی قبلا دوبار یا سه بار پوشیده میشد-ادامه دارد